Klev just på bussen till jobbet. Varje gån...

img_0655 (MMS)

Klev just på bussen till jobbet. Varje gång jag stoppar in mitt busskort i automaten syns min "kärlek" och varje gång tänker jag lite buttert att "den är inte riktad till dig i alla fall, busschaufför utan glatt humör". Faktum är att jag upplever busschaufförerna i Norrland som mycket trevligare. Har nog aldrig varit med om att någon inte hälsat. Här nere är det lika stor chans att någon hälsar som att jag vinner en miljon på trisslotten jag aldrig köper.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men du ! jag fullkomligt älskar din tatuering!

2010-04-20 @ 10:24:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack söta du:) jag älskar den också

2010-04-20 @ 12:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0