klumpen

Jag försöker tänka att jag är en människa som inte oroar mig för saker. Att jag är en sådan som lever i nuet och inte tänker på "vad som eventuellt skulle kunna hända". Den tanken är dock ett ganska stort skämt eftersom jag relativt ofta går omkring med en klump i magen. Klumpen visar jag dock inte för alla utan försöker hålla den för mig själv så gott det går. De som står mig nära tenderar dock att märka den. Speciellt mitt ♥ är väldigt bra på att läsa av mig och märker direkt om det är något som är fel eller något som tynger mig.

Jag trodde att det skulle bli en bra dag idag. Men jag har mest av allt bara velat gråta över saker. Till råga på allt började jag nu oroa mig över mitt jobb. Eftersom det är beroende av flygtrafiken, hur blir det om det tar lång tid innan den kommer igång? Jag är ju bara timanställd, och har mindre säkerhet än en som är fast anställd. Den ständiga oron över pengar blev på en gång mycket mer påtaglig.

Aja, ska försöka göra det bästa av återstående delen av kvällen som kommer att spenderas i sällskap av RUN DMC och ett glas shiraz. Imorgon är en annan dag och den vet jag helt säkert kommer bli bra. Hur skulle den kunna bli annat när de ska spenderas i storstan med bästa sällskap!?♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju kul och svara nog för såå många frågar vissa saker, är man inte intresserad så kan man bara låta bli att läsa, om man tycker det är för långt:)



hoppas du får/har en fin fredagskväll:)

2010-04-16 @ 21:32:17
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Hanna

Det är jobbigt när oron kryper sig på så där. Även om man vet att det mesta löser sig ändå. Kram

2010-04-16 @ 21:57:40
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Jag är likadan.Just nu oroar jag mig oxå grymt mycket för askmolnet.Har en underbar mycket viktig resa inbokad snart...Försöker leva efter devisen att om man oroar sig i förväg får man oroa sig två ggr,vilket definitivt är en gång för mycket!

2010-04-16 @ 22:41:47
Postat av: e.

lördagen kommer bli toppen! [lääängtar] men tekniskt sett är det ju redan lördag... :-p

2010-04-17 @ 01:12:46
URL: http://tuppjuck.posterous.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0