Mars på mitt sätt



Månades citat: Ellen Degeneres, " I think it's very important to play. People stop playing when they grow up."
Månadens sport: Pingis. Det är ju precis lika kul som på mellanstadiet och jag är precis lika bra [dvs bäst]
Månadens klipp: 2-3 decimeter av mitt hår.
Månadens skräck: Alla istappar som fick mig att allvarligt fundera på att börja bära hockeyhjälm.
Månadens låt: "Obsessions" - Marina and the Diamonds
Månadens värsta: Att min hjärna i cirka två veckor blev utbytt mot en stor grön snorblobb.
Månadens bästa: Chokladharens oskuld.
Månadens röd: Min näsa. Väntar tålmodigt på att alkislooken ska bli det nya svart.
Månadens form: Rund. Är numera rädd att någon bulldegsälskare ska råka ta sig en munsbit av min mage.
Månadens pryl[ar]: Mitt legohalsband och min nya alldeles fantastiska skinnjacka. Mmm...lamm.
Månadens snackis: Vårfloden.
Månadens dryck: Te med tårar över ett rörande samtal med bästa vänner.
Månadens mat: Ägg.
Månadens trend: Blått nagellack. Färgen hann knapt komma in innan den var slut på Make Up Stores hylla på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sån där bulldeg har jag med. Haha=)

2010-04-06 @ 11:05:18
Postat av: Pjoltas

Jag stal din "månadens.."-idé. Hoppas det var okej annars kan du ringa Leffe (Silbersky).



Jag funderade också ett kort tag på att börja använda hockeyhjälm inne i stan. Men samlade mig och tejpade fast en telefonkatalog på skallen istället.

=)

2010-04-06 @ 12:05:29
URL: http://pjoltas.se
Postat av: Hanna

Ägg - den enda vi behöver. Jag åt precis ett till lunchgröten.

2010-04-06 @ 12:19:14
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: cicci

alltid kul med lite veckans/månadens/året..osv.

2010-04-06 @ 13:16:32
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: <3

Mycket bra inlägg, tills.... "Månadens sport: Pingis. Det är ju precis lika kul som på mellanstadiet och jag är precis lika bra [dvs bäst]"

Bäst!? Bah! Du var ju helt chanslös mot mina monsterskruvar ;-)

2010-04-06 @ 13:31:24
Postat av: Mats

Alkislooken är väl alltid inne? hehe

2010-04-06 @ 17:02:04
Postat av: Lovisa

haha! XD fan, dig lägger jag till på bloglovin' :D

2010-04-06 @ 20:21:32
URL: http://fascalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0