I'm the cream of the crop!?



När jag gick hem från bussen nyss hade jag fortfarande samma låt i lurarna - "Jump around" med House of Pain. Och när jag stod och väntade vid ett rödljus med musiken pumpandes fick jag världens impuls att börja breakdansa och därefter hoppa upp på en av bilarna och dra de fetaste rhymesen. 

Det är dock bara i mitt huvud jag kan breakdansa och rappa. I verkligheten var jag i stunden som passerade bara en tönt i kostym med för korta byxor som vickade lite lätt på höften i takt till en låt som endast jag kunde höra.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag har alltid sådana tankar oxå!

2010-08-22 @ 20:30:52
Postat av: Lina

:)

2010-08-22 @ 21:44:24
Postat av: Askalise

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 12:00:31
URL: http://askalise.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0