Min räddare ur nöden

I natt blev jag varse hur otroligt värdefull min Iphone är. Jag satt nämligen i en vit skinnsoffa och kissade med flit på mig eftersom jag inte orkade gå på toaletten. Sedan blev det dock lite jobbigt då det uppstod otroligt fula gula fläckar på typ halva soffan som inte ens var min egen.  

Men...tadaaa....då hade jag såklart min Iphone i fickan och kunde googla fram hur jag skulle ta bort fläckarna på bästa sätt.

Tyvärr hann jag vakna innan jag fick fram resultatet men eftersom jag antar att jag har en hel del nyfikna läsare kan jag meddela att man tar bort fläcken genom att tvätta med såpavatten och sedan behandla med ättika för att få bort lukten.  

(psst....kissa inte i soffan! såhär i efterhand känns det som en väldigt dum idé)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Men hallå man kan ju inte kissa i soffan du är väl rumsren tjejen:)

2010-08-18 @ 13:28:16
Postat av: Lina

Nä! absolut inte;P

2010-08-18 @ 22:46:19
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0