Dag 2 - Min första kärlek.

Ja, vem var först egentligen? Var det Erik? Eller Johan? Eller Johan nr 2? Eller Stefan?

Äsch, vi tar Stefan. Han var om inte min första kärlek, så den första som frågade chans på mig. Jag minns det som i går. Känslan när jag vaknade upp dagen efter mellanstadiediscot. Jag visste att jag hade förändrats på något sätt. Att något livasavgörande hade hänt. Efter några sekunder kom jag på det. Jag var tillsammans med min första kille. Sen att vårat "förhållande" ledde till att vi aldrig vågade pratat med varandra tills vi gjorde slut är en annan femma. Känslan den morgonen kommer jag aldrig att glömma.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men så gölligt.

2010-12-03 @ 21:46:27
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina (J)

Ja det var tider det! Själv minns jag en mellanstadiedans då Johan (nr 2?) frågade chans och jag accepterade fast jag egentligen var mer intresserad av Robert. När sedan Robert frågade chans 5 minuter senare fick jag så dåligt samvete och blev så ledsen att kvällen slutade hemma i tårar. Som sagt, det var tider det!

2010-12-04 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0