När fan blir gammal blir hon rojalist

...eller kanske inte rojalist i ordets rätta bemärkelse. Men visst känns det lite som att halva Sverige har drabbats av bröllopsyran efter bröllopet!? Även de som var skeptiska till en början (läs exempelvis jag).

Nu skulle jag till och med kunna tänka mig en souvernir eller två (jag som tidigare förlöjligat dem). Får väl säga som min mamma för att rättfärdiga det hela, "det är ju trots allt en historisk händelse".

ps. Jag lovar att det här är det sista jag skriver om bröllopet. Det här börjar ju nästan bli lite för löjligt och lite för blått för min smak♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

De flesta republikanerna i Sverige ligger till höger, politiskt sett. I alla fall om man tittar på medlemmarna i republikanska föreningen.

2010-06-23 @ 12:37:31
Postat av: Lina

Jo..men det gissar jag att även de flesta rojalisterna gör!

2010-06-23 @ 13:06:42
Postat av: Chrille

Ta och kamma till dig nu... du kan ju inte skaffa souvernirer med Viktoria och "Boxer-Robert"! :)

2010-06-23 @ 13:35:45
Postat av: Lina

Haha! Det kan jag visst! Och nu måste jag ju bara för att göra tvärt emot dig;)

2010-06-23 @ 13:43:04
Postat av: Hanna

Jaha, innebär det att jag som stockholmare borde ha lite ångest över att jag struntade i att se dem vinka live...?

2010-06-23 @ 15:37:13
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Hm njaaa.. jag tycker fortfarande inte att det där var så speciellt xD Folk gifter sig hela tiden, och denna gång för våra skattepengar...hmm. Nej. Det är speciellt när man känner personerna men annars känner jag faktiskt inte att jag blir hysterisk xD



SV: Ja det tycker jag allt! :D

2010-06-23 @ 16:15:15
URL: http://pussjorvas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är som du, en liten ljusstake kanske man ska ha för de var så himla kära? Vackert var det med. Tänk du har allt det där framför dig <3

2010-06-23 @ 16:27:05
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag tror det var många som omvändes i samband med bröllopsyran. Haha.. Kärleken är mäktig! Men du, tänk efter en gång till innan du investerar :)

2010-06-24 @ 07:51:48
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0