Sjukgymnast genast!!!

- Ja hejsan, har besvär i en axel så jag skulle behöva tid hos er.
- Det låter inte bra, nu är det ju så att nästa lediga tid är i slutet av juli så jag skulle nog ringa vidare om jag var du.
*
klick*

- Ja hejsan, jag har besvär i en axel...nästa tid i augusti?? Jag förstår.
*klick*

- Har ni någon ledig tid NU? nähä..*klick*

- Ledig tid? Åh vad bra, jag kan komma på en gång då alltså!?
- Javisst, närsomhelst. Fast nu är det ju så att vi inte är anslutna till försäkringskassan så varje besök kostar 700:-
*klick*

Det går bra nu. Och värken är tillbaka i full styrka. Blir till att vara hemma från jobbet imorgon och försöka ringa vidare till alla sjukgymnaster jag kan hitta. Om ni har något bra tips i Uppsalatrakten mottages det med tacksamhet♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Pojkvännen var till en sjukgymnast förra veckan, och han fick komma efter bara någon dag. Kostade 60 kr. På Nautilus i Boländerna. Hoppas att du får napp där :)

2010-06-14 @ 19:49:14
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Lina

Ahhh..tack för tipset. Ska ringa dit imorn då. ;) kram

2010-06-14 @ 20:32:18
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men jösses..varför har de som valt vårdyrket helt slutat ha vård för människor som intresse..?

2010-06-14 @ 23:38:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lina

Pyttis: det verkar va lika stressigt inom vårdyrket som överallt annars. Finns inte tid spelar ju viljan ingen roll:/

2010-06-15 @ 09:29:55
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0