dagboken 21/6

Den däringa blå tejpen jag har över axlarna och ner på ryggen börjar gå mig på nerverna. Börjar jag tänka på hur mycket det kliar blir jag t.o.k.i.g, så resten av dagen ska jag göra allt jag kan för att ignorera den för imorgon ska den äntligen väck. Då blir det återbesök hos sjukgymnasten och jag är spänd av förväntan på att höra vad hon har att säga om mina stackars axlar. De känns dock något bättre sen jag bytte ut ipren mot voltaren. Har nu varit hemma från jobbet i över en vecka så imorgon kommer jag med största sannorlikhet att vara tillbaka. Det känns både bra och dåligt. Bra för att jag börjar bli uttråkad här hemma. Dåligt för att jag inte vill riskera att axelvärken blir värre igen. Nåväl, den sista dagen hemma ska jag spendera genom att sortera lite papper och skräp. Sedan eventuellt ta en tur ner på stan och spana på prydnadskuddar till soffan.

Men först blir det mys i soffan ett tag till. Ser just nu på tv om hur man kan få nervskador i benen av för tighta byxor. Det är med största sannorlikhet inget problem som jag kommer att drabbas av.



[De vita fläckarna på spegeln är absolut inte vad ni tror att de är. Hur stor chans är det egentligen på en skala att man råkar spruta ner spegeln i hallen när man målar om på köksbordet?!]


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag älskar dina byxor! Inga nervskador där inte. Men jag fattar inte vad tejpen gjort?

2010-06-21 @ 12:13:15
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

tejpen hjälper axlar som är spända i rätt position. Hjälper faktiskt en del:)

2010-06-21 @ 12:22:37
Postat av: Hanna

Låter som något för mig!

2010-06-21 @ 13:36:05
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

ja:) testa...finns hos din närmaste sjukgymnast

2010-06-21 @ 13:43:28
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Ester

Åh, du har så cool stil!

2010-06-21 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0