1:a mars för 4.e gången

Idag är det 1:a mars. Hur firar man det på bästa sätt? Jo med alla gamla inlägg jag har skrivit just detta datum genom åren.

Håll till godo.



2007 - Tupplur

136521-783

Jag tog en liten tupplur i förhoppning om att någon av dessa saker skulle inträffa:

1: Kunskapsinhämtningen går lika bra som i natt vilket betyder att jag är färdigpluggad när jag vaknar.

2: Jag vaknar upp och allt är bara en ond dröm, det vill säga ingen tenta i morgon.

3: Ett paket ballerinakex med apelsinchoklad ligger på bordet vilket gör att plugget resten av dagen går som en dans.

Detta hände: Jag vaknade upp, tröttare än förut. Tittade mig i spegeln och konstaterade att apan varit framme igen ( ni vet han som slänger omkring en när man sover). Insåg att varken alternativ 1, 2 eller 3 hade inträffat, och att det dessutom inte gick att logga in på blogg.se.

Nej, återigen dags att bita i det sura äppet antar jag. Här blir det ju inga barn gjorda.

ps. Jag lovar att skriva om något roligare än om tentaplugg inom en snart framtid...


2008 - Bloggbubblan spricker


Nyfiken som jag är googlade jag nyss på mitt bloggnamn. Inte visste jag att jag fanns med i en metroartikel för över ett år sedan som handlade om vad bloggare skriver om Carolina Gynnings silikonborttagning.

"Liten Frö" mest av allt är förundrad: Vad ska man ha dem till? Operera in dem i sig själv? Sätta upp på väggen? Stoppa det nya kuddfodralet med? Ny airbag till bilen?"

Har insett att jag lever i en bloggbubbla där jag inte förstår att det faktist är fler människor än de som skriver kommentarer som läser mig blogg.

2009 - She's got the look

Jag känner att jag har undanhållit det från er länge nog nu. Så here it is folks. Mitt bästa jag.



Det viktigaste är ju trots allt att vara snygg!



Känner att jag har levererat många sanningar genom åren!

Kommentarer
Postat av: Lennart

Där är den ju, tungan!

2010-03-02 @ 11:32:54
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Doc

Tungt inlägg. Men du, varför just 1/3?

2010-03-02 @ 12:30:28
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Lina

Lennart: ja se på fan!



Doc: varför inte?:) en dag lika bra som en annan (eller så kan det vara så att jag kände ett visst mått av brist på fantasi)

2010-03-02 @ 12:37:11
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0