# 4 - Kass journalistik

Det här inlägget skrev jag för nästan tre år sedan. Då fick homosexuella inte gifta sig. Endel har hänt sedan dess. Dock inte på långa vägar så mycket som krävs. Den dagen vi inte längre lägger så stor vikt vid människors sexualitet överhuvudtaget utan låter människors kärlek till varandra vara självklar oberoende av vilket kön den kärleken omfattar. Den dagen är jag nöjd.


- Vilka problem har din bisexualitet medfört sig i ditt nya förhållande?

Oerhört korkat att förutsätta att det innebär problem. Om journalisten nu ville fiska efter problem kunde frågan ha ställts öppen istället: - Har det inneburit några problem för dig med din bisexualitet i ditt nya förhållande?

Nästa gång vill jag höra om vilka problem Martin Stenmarks hetrosexualitet har medfört sig i hans nya förhållande. Det är jag verkligen intresserad av att höra.

♥ Jag hoppas ni alla vet att svaret på frågan är att det innebär en massa problem eftersom det finns risk att man blir kär i varje människa man möter om man är bisexuell. Precis på samma sätt som att en homosexuell automatiskt blir intresserad av dig bara för att du är av rätt kön.

Martin Stenmarks problem är att han egentligen är gay.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Undrar hur de skulle formulera frågan till en hermafrodit?

2010-05-19 @ 15:12:54
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

DET hade varit intressant att höra;)

2010-05-19 @ 16:55:49
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Erika

Den här bilden tycker jag är fin! :) Tänk att ha en sån fin kostym på sig nån gång, en absolut dröm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0