morgontankar

Så...hur ska jag spendera denna underbart soliga lediga dag? Har suttit en halvtimme och funderat på om jag ska städa eller inte. Det är verkligen välbehövligt men roligare aktiviteter kan man ju tänka sig när man är "lördagsfirare". Tänker mig sedan en liten stund på balkongen för att jobba på fräknarna lite till. Det känns bra att sitta i solen en stund på förmiddagen innan solen blivit för stark. Tänker på hur mycket vi behöver D-vitaminerna som solen ger och som vi får alldeles för lite av under vinterhalvåret. Så att vistas i solen säkert och lagom är något som vi alla behöver. Lite senare i eftermiddag ska jag bege mig in till storstan för att boka tatueringstid. Ungefär en veckas väntetid har stället på mindre tatueringar så jag hoppas på att få göra mina två så snart som möjligt. Sen blir det mys och festivalplanering med goda vänner. Blir nog en bra dag det här♥


Kommentarer
Postat av: Ester

Låter skönt!

2010-05-06 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0