ord

Ibland känns det som att jag har tappat orden. Jag har så mycket att berätta men när jag väl börjar skriva så fastnar det. Just nu känns det som att min blogg bara består av bilder och knappt någon text men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få proppen att lossna. Kanske är det så att jag behöver lite tips på vad jag ska skriva om!? Kanske är det så att jag helt enkelt skriver för lite överhuvudtaget nuförtiden!? När jag pluggade och skrev hela tiden kom orden lättare även på bloggen.

Jag vill ha ord. Ska göra allt jag kan för att försöka återta dem.


Kommentarer
Postat av: Rut-Knut-Tjut

Och jag är bara glad att du är tillbaka.

2010-05-03 @ 08:56:08
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Ibland är det svårt. Jag är i något slags liknande läge. Men det kommer ska du se.

2010-05-03 @ 09:37:58
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0