Sen sist...

Har jag kommit igång med träningen. Det är roligt igen och jag längtar efter varje pass. Att jag dessutom fick en otrolig adrenalinkick på ett spinningpass förra veckan gör inte saken sämre.

Har jag kokat palt. Visserligen från en fuskpåse med paltmix men ändå, gott var det.

Har jag köpt de första julklapparna och haft ett samtal med tomten angående mina egna chanser. Det ser bra ut. Han meddelar att jag som vanligt har varit väldigt snäll♥

Har jag efter ett par veckors letande köpt en klarröd halsduk.

Har jag besökt Ullared och träffat bästa Nettan. Det var lagom knökfullt med folk och jag gjorde en del fynd. Hade jag inte åkt buss hem hade dock kassen blivit dubbelt så stor.

Har jag andats in målarfärg och slipdamm. Jag hoppas att renoveringen from hell lider mot sitt slut snart.

Har jag bokat tåg och flyg till mina resor mot norr i december. Julafton kommer dock i vanlig ordning att spenderas på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det härligt att längta efter träning. Kul att du kommit igång igen.



Och jag hoppas att ni blir klara med renoveringen snart. Vi renoverar också. Fortfarande.

2010-11-23 @ 13:29:36
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/
Postat av: Lennart

Har du pratat med tomten? Honom har jag inte sett röken av på evigheter. Jag har antagligen försvunnit ur hans register.

2010-11-23 @ 17:25:14
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Pratat med tomten och rört vid hans hår. Kanske möts våra andar i norret i jul eller på Arlanda dagen innan aftonen.

2010-11-23 @ 19:25:52
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0