Lite klagan

Det här med att vara chef. Det tar på krafterna. Även fast det är väldigt roligt som oftast har jag en liten dipp just nu. Har prestationsångest och lite svårt för att slappna av. Dessutom har stressen som sagt pajat magen. Inser att jag verkligen måste försöka prioritera mig själv just nu men det är inte så lätt när jobbet tar så pass mycket tid.

Ikväll prioriterade jag dock bort ett möte som jag skulle ha gått på. Även fast det kändes tråkigt så inser jag att det är nödvändigt att jag en tid här framöver inte bokar in en massa utan försöker att bara vara ledig och ta det lugnt när jag kan.


Kommentarer
Postat av: Ester

Ta hand om dig!

2010-10-27 @ 14:59:49
Postat av: Lina

tack min vän. ska försöka.

2010-10-30 @ 08:24:32
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0