dagboken 13/9-10

Har jobbat tre dagar nu på min nya tjänst och det känns väldigt bra även om det även är stressigt då en kollega till mig har semester vilket innebär att jag måste göra alla hans arbetsuppgifter + mina egna. Längtar till den 25:e september då han kommer tillbaka.  Som tur är jobbar jag med ett skift som är riktigt riktigt bra så jag ser verkligen fram emot vad vi kommer att kunna åstadkomma den här hösten.

Måste dock lära mig något sätt att slappna av eftersom jag varje dag får världens spänningshuvudvärk som kommer från axlar och rygg. Dessutom är det mer än hög tid att komma igång på allvar med träningen. Som det ser ut nu mår jag dåligt i både kropp och själ. Sprang/gick dock en ganska lång runda i går. Det kändes bra.

Nu ska jag äta frukost och ladda lite inför min första stängning på jobbet. Gillar verkligen inte kvällspass men å andra sidan är det ju då pengarna trillar in.

Hoppas ni får en fin dag allihopa♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter bra att du trivs. Jag måste också försöka slappna av. Huvudvärk kan ta död på vilken dag som helst.

2010-09-13 @ 18:50:16
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: rut-knut-tjut

Har du provat spikmatta? Man sover otroligt skönt efter en stund på den, hela kroppen blir avslappnad. Kul att du trivs med din nya tjänst, vad gör du nu för något?

2010-09-13 @ 21:16:57
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0