2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp. Jag hoppade fallskärm.



2: Vilka länder besökte du?

Grekland och Norrland.



3: Blev någon av dina vänner föräldrar i år?

Japp, men det är förvånansvärt få som har barn trots att jag nått den högaktningsvärda ålderna av 30.

4. Finns det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

En riktigt bra festival. Eftersom Hultsfred blev inställd blev mitt festivalsug inte stillat. I sommar hoppas jag att jag kommer att besöka Roskilde för första gången.

5. Vilket var din största framgång?

Det måste vara att jag sakta men säkert fortsätter att ta tag i jobbiga saker som legat och lurat en längre tid. Har gjort mig av med gammal skåpmat på flera plan vilket har gjort att min väg har blivit så mycket lättare att vandra.

6. Vilket var ditt största misstag?

Att strunta i träningen så pass mycket som jag gjorde vilket ledde till både rygg- och axelbesvär.



7: Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förutom överansträngning i axlarna så fick jag lunginflammationen som jag fortfarande brottas med.

8: Vilket är ditt bästa köp?

Min röda varma dunjacka och mina vita varma vinterskor. Intentionen har varit att aldrig frysa mer. Det har lyckats ganska bra.



9: Vad spenderade du mest pengar på?

Sushi (det är farligt att bo nära stans bästa sushiställe), kläder (som alltid) och resor (jobbet, Stockholm, Umeå...etc).

10: Gjorde någonting dig riktigt glad?

Förutom mina vänner, mitt ♥, och min familj som ofta gör mig glad så är det nog frihetskänslan i sommarens roadtrip. Ser fram emot mer av sådant i sommar.



11. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?

"Stjärnorna finns här" med Kapten Röd.

12: Vad önskar du att du hade gjort mer?

Spenderat ännu mer tid med mina vänner.

13: Blev du kär i år?

Jag fortsatte vara kär.

14: Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?

Gladare vet jag inte men jag känner att jag på många sätt börjar hitta ett inre lugn vilket glädjer mig. Sen har året (speciellt hösten) varit stressigare än på länge vilket har lagt lite av ett lock på många av sakerna i mitt liv som jag har att glädjas åt. Tror att 2011 kommer att bli ännu bättre.

15: Har 2010 förändrat dig på något sätt?

Japp. Fysiskt med två nya tatueringar.




16: Bästa tv-programmet?

Som vanligt kollade jag inte speciellt mycket på tv, men jag gillade verkligen (som alla andra) "Så mycket bättre".

17: Bästa boken?

Absolut "Världens lyckligaste folk" av Lena Sundström.

18: Vad gjorde du på din födelsedag?

Satt på ett plan till Thassos i Grekland.



19: Finns det något som kunde ha gjort ditt år bättre?

Javisst. Ett par miljoner, mer ledighet och en resa jorden runt, men på det stora hela är jag rätt så nöjd.


Kommentarer
Postat av: Annapanna

TopModel, nya säsonger hela tiden, men jag tröttnar aldrig! =)



Såg att du också åker bräda, kul! Kan verkligen rekommendera Kungsberget i så fall. Kuperat och kul!



Ha det tjejen!

2011-01-11 @ 20:38:20
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilket fint år. Kanske måste göra ngt liknande.

2011-01-11 @ 21:08:39
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Annapanna: kul att du tycker att KUngsberget är bra:) blir nog en tripp dit



Hanna: gört!!:)

2011-01-12 @ 12:09:06
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Camilla

Trevlig och givande läsning. Ännu är jag inte frisk tyvärr och jag går inte mot bättring i heller, det här kommer ta tid. Dock är jag glad över att jag inte fått lunginflammation som du råkat ut för. Lite extra nyfiken på din nya tatuering på ärmen.

2011-01-12 @ 15:17:25
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Lina

Camilla: Usch vad tråkigt att höra att det kommer att ta tid:( Hoppas iaf att du kryar på dig så fort det går.



2011-01-12 @ 19:46:07
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0