dagboken 12/1-11

Jag är inte bra på att vara hemma och göra ingenting. Under tiden jag varit riktigt sjuk har jag ju varit så svag att jag inte orkat göra någonting, men nu när krafterna börjar komma åter kickar rastlösheten in med full kraft.

Längtar så efter ett riktigt hårt träningspass. Det känns som att det är en bit kvar dit, men imorgon äter jag det sista av penicillinkuren så jag räknar med att kunna ta ett lätt pass på gymmet nästa vecka.

Annars har jag sett klart första säsongen av True Blood. Är helt imponerad av mig själv att jag på två dagar lyckats se hela säsongen. Nog för att jag har gjort det på mitt sätt med många pauser och datorpill under tiden, men ändå. Lite olikt mig är det allt.

Nu ska jag surfa runt lite efter resor till London. Äntligen är det dags för en resa dit igen. Det var alldeles för längesen vi sågs.


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Det är så härligt med dvd-boxar när man kan se avsnitt efter avsnitt och slipper vänta en vecka emellan!

2011-01-12 @ 20:40:35
URL: http://hemmakatten.blogg.se/
Postat av: Lina

Hemmakatten: Ja, det var verkligen skönt. Jag som hatar att vänta:)

2011-01-12 @ 21:52:55
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0