Det finns en tid för allt

Har alltid trott att jag var menad att förändra världen. Att jag skulle göra saker i mitt liv med stor betydelse. Saker och ting har dock inte utvecklats exakt i den riktning jag hade tänkt då jag de senaste snart fyra åren har arbetat med försäljning av bland annat skönhetsprodukter. Nu, i och med min nya tjänst, har det  i och för sig mer att göra med drift, coachning och personalfrågor, men branchen är ju fortfarande densamma. En väldigt ytlig sådan.

Nåväl. Man kan ju förändra världen på olika sätt. Att få den att ha mjukare hud och lukta godare kanske inte är fy skam det heller. Just nu.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Det är ju så att alla behövs. Jag som har ett jobb som kan äta upp en inifrån ibland men som då känns otroligt meningsfullt - JAG behöver dra mig ifrån och göra något ytligt för att palla det jag jobbar med. Alltså behöver jag gå & köpa nån god hudkräm och ja, någon måste alltså sälja den. Det kanske var ett lamt exempel och bloggen får ju ta en del av ytligheten också, men du förstår kanske vad jag menar :) Jag suger i mig ytligheten så fort jag kan!

2011-01-23 @ 09:37:31
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man kan förändra världen på olika sätt, och man kan göra det på olika sätt. Du lär dig en massa saker på det här jobbet, också om dig själv. Du kommer att kunna göra vad du vill från när du vill. Jag tror att du förändrar världen i det lilla varje dag bara genom att vara den du är.

2011-01-23 @ 10:40:16
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Emma: jag förstår vad du menar. Men jag kanske inte gör vad jag behöver. Eller så gör jag det? Ärligt talat så vet jag inte alls just nu.



Hanna: Tack fina du. Det där behövde jag höra.

2011-01-23 @ 16:54:35
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0