En hunka och jag spår din framtid!

Jag satt bara och uttråkningsritade en giraff i paint när det gick upp för mig att jag drömde om den här giraffen natten som var. Okej kanske inte om just den här giraffen men om en giraff.

Och för några dagar sedan drömde jag att jag blev biten av en orm ungefär samtidigt som min kusin blev det på riktigt.

Börjar inse att jag är ungefär som Saida, eller Isac i Heroes. Han som målar framtiden ni vet, fast det liksom är tvärtom för mig, att jag målar det som redan har hänt fast jag inte vet om att det har hänt. Makes sense visst?.


ps. Mina teckningar är gjorda med musplattan på laptopen utan att sudda. Det är därför de är så otroligt..hmm..orginella!?


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja alltså de var så sjukligt gott !

baka ihop ett gäng ;)

2011-01-16 @ 19:09:21
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Duktig du =)

2011-01-16 @ 19:21:42
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Lina

Sarah: ska jag kanske göra:) eller köpa

Anna: haha...inte värst:) på skoj bara

2011-01-16 @ 19:30:32
Postat av: Hanna

Den är superfin. Jag vet saker innan de händer ganska ofta. Ibland säger jag det högt. Det blir lite freakish så där.

2011-01-16 @ 19:48:29
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Hanna: Att hantera saker utöver det normala har väl människan aldrig varit bra på.

2011-01-17 @ 09:41:07
Postat av: Anonym

Med tanke på att jag spådde mig förra våren och fick riktlinjerna att jag skulle möta en stor kärlek senast under förhösten. Att mitt boende var stabilt och att jag skulle ha en romans på en resa.... blev utan både romansen, den stora kärleken och har aldrig haft det så rappligt med boende så undrar man ju över om inte vem som helst kan livnära sig på sånt där humbug.... törs jag tillägga att tanten tyckte mitt kärleksliv dock verkade ilte rörigt, så helst skulle jag komma tillbaka om sex månader. Eh.. hell no!

2011-01-17 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0