HJÄLP MIG!

Jag har slitit mitt hår, gråtit och legat sömnlös i många nätter nu. Vad sjutton ska jag ge till min kille i 30-års present?

Eller okej, det där kanske var en liten lätt överdrift, men så långt ifrån sanningen är det inte. Jag kommer minst att bli gråhårig på kuppen.

Såhär ligger det till.  Jag vill att presenten ska vara personlig, och det ska helst inte vara någon pryl. Problemet är bara att jag har gått igenom hela mitt kreativa register och det dyker alltid upp något som sätter käppar i hjulet. Men... det är här ni så finfint kommer in i bilden. Jag behöver som ni förstår hjälp på traveln så ös alla era förslag över mig tack.

Jag fick den här finfina presenten av honom när jag fyllde 30 i höstas. Ett tandemhopp med fotografering.





Och du ♥! Du låter bli att klåfingra på knappen för kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är svårt det där med att köpa presenter till killar, men du kan alltid slå till på en resa/weekend/kryssning för bara er två beroende på hur bra ekonomi du har=) Det är en personlig present och ni får tid att umgås bara ni två=)

2011-01-22 @ 10:50:03
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Låt honom prova något. Typ någon mat/dricka, simhopp (det står helt still i mitt huvud), rodel (ja, jag trampar vatten), hälsa på ett kemilabb (vet inte alls var den kom ifrån).

2011-01-22 @ 13:19:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Ida: tack för tipsen

Hanna: jag vet! Ett studiebesök på sitt eget jobb!?;) nä, skämt åsido. Det var bra idéer.

2011-01-22 @ 14:00:04
Postat av: Johanna

Syrran tog med sig sin kille till tyskland på koncert när han fyllde 25. Det var den bästa presenten han någonsin fått sa han. Något åt det hållet kanske?

2011-01-22 @ 16:10:46
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0