Just nu

Läget är sådär just nu. Därför jag inte är så aktiv. Det har blivit lite för mycket på många olika plan i livet vilket stundtals har gett mig känslan att jag snart kommer att klappa ihop. Men jag är ju så van att bara köra på vad det än gäller så någonstans hittar jag alltid ork, fast det sliter.

Det mesta sitter psykiskt på grund av gamla spöken och nya konflikter. Men även stressen och den höga arbetsbelastningen på jobbet gör sitt vilket har gett mig en rejäl kassa-axel. Har så ont att jag nog måste gå och kolla upp den.

Efter dagens jobb är jag dock ledig i tre dagar. Det mesta jag ska göra då är att sova. Sömn har en tendens att lindra de flesta åkommor.

Kram till er alla fina som läser. Hoppas att ni mår bra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det går över snart med allt det dåliga. Och kolla upp axeln på en gång, sånt brukar bara bli värre om man väntar! Kram

2010-06-11 @ 12:27:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jessica

Efter regn kommer solsken, kanske en klyscha men det mesta brukar ordna upp sig även fast vägen dit är tung ibland. Kram på vägen iaf!

2010-06-11 @ 12:50:13
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com
Postat av: Ester

Hoppas sömnen hjälpte,

annars kommer en styrkekram här!

2010-06-11 @ 22:56:27
Postat av: Lina

Tack fina ni. Kram

2010-06-12 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0