Tur i oturen

♣ Idag har jag:


fina blå ögon men halvsur skeptisk mun och gropar i hakan.



ont i axeln men fin blå axeltejp som accessoar.

tappat kameran i golvet så att den gick sönder men lyckades laga den med hjälp av mina tekniska skills [läs lite våld löser det mesta].

letat mig tokig efter nyckeln som varit borta i flera dagar och äntligen hittat den i en ficka på en munkjacka.

♣ Nu väntar jag bara på detta:

att jag glömmer att köpa mat men blir bjuden på förslagsvis sushi.

att transportstyrelsen hör av sig och berättar att fordonsskatten jag nyss betalat in var 1565:- för mycket.

att jag inte hittar de kuddfodral jag är på jakt efter utan några mycket finare som dessutom är på rea.

♣ Sen kan jag även tänka mig lite enbart tur i form av en fet trissvinst eller liknande.

Tack på förhand // Lina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du inte hitta fina kuddfodral hemma hos någon och föreslå att ni byter? Det tycker jag låter mest ekonomiskt.

2010-06-21 @ 16:21:31
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jessica

Trots utebliven trissvinst, ont i axeln, rånad av transportstyrelsen så är du vacker som en dag.



P.S Kunde inte kommentera förra inlägget, såg bara de vita fläckarna, som jag tror är det du ville säga att det inte var. Sådetså.

2010-06-21 @ 18:19:32
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0