Fredagsmys

Sitter i sängen och surfar och äter biskvi. Det känns som ett sjukt soft sätt att spendera en fredagkväll på. Har funderat från och till under dagen på om jag ska ge mig ut på ännu en liten springtur. Nu lutar det dock åt inte. Kanske försöker imorgon istället.




♥, eller vi kan kalla honom bajskorven eftersom han inte frågade mig om jag ville ha en pizza han visste att jag skulle tacka nej till, sitter ute i vardagsrummet och spelar tv-spel med en kompis. Jag som verkligen älskar tv-spel får stilla alla mina impulser att springa ut dit och slita av dem kontrollerna och ta över spelet. Har många fina tv-spelsminnen, exempelvis Microman Windowsspel på 90-talet, och Lejonkungen. Eller det var kanske dataspel om jag tänker efter. Aja, ni hör ju själva vilken inbiten gamer jag är.

I övrigt så går mina tankar som bäst kring var snorblobben som helt oförhappandes flög ur min näsa idag när jag gick på stan tog vägen. Trots att jag direkt gick in i en butik och scannade av hela kroppen framför en spegel hittade jag den inte. Antar att den dyker upp så småningom som en oväntad accessoar på något väl valt ställe.

Nu ska jag fortsätta surfa runt efter resor. Det suger i restarmen och kanske det blir av trots allt. Flera gånger dessutom.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser ut som att han har det gött. Vart ska han få resa någonstans?

2010-04-09 @ 20:01:55
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Hanna: till Grekland och kanske till new york:)

2010-04-10 @ 04:06:21
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag undrar mest om snorblobban kommer att få följa med på resan?

2010-04-10 @ 10:00:11
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Lina

Emma: om den lyckas hålla sig undan tills dess så ja;)

2010-04-10 @ 14:31:00
Postat av: Lennart

Isbjörn verkar vara helt avslagen, nästan som om han har funnit nirvana.

2010-04-11 @ 14:15:36
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0