klagan

Det kryper i hela min kropp. Kan inte slappna av på nätterna på grund av stressen på jobbet. En kollega har varit sjuk de senaste dagarna vilket har inneburit att jag har varit tvungen att sköta både hans jobb och mitt eget. Eftersom jag knappt hinner med hans arbetsuppgifter får jag panik och prestationsångest över att mitt jobb blir lidande. Även om min chef vet hur det ligger till vill jag ändå vara så bra som möjligt vilket inte går då tiden inte räcker till. I går jobbade jag exempelvis mellan 12-00. Under denna tid tog jag endast 30 minuters rast. Räknade ut att jag hade ätit äggröra till frukost och sedan bara en bagel på hela dagen. Undra på att kroppen tar stryk. Hoppas verkligen att min kollega är tillbaka till veckan. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Lär själv bli sjuk om inte annat. Jag känner hur det hela tiden ligger en förkylning och lurar.

Nåväl. Jag är i alla fall ledig hela helgen. Ska försöka arbeta ner stressnivån så gott det går med choklad, träning och vila.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är svårt att stressa ner när man vet att man har mycket att göra. Och det spelar ingen roll om det är orimligt mycket, man tycker att man ska hinna ändå.



Hoppas du har en bra helg!

2010-10-16 @ 11:08:41
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/
Postat av: Lina

Johanna: så är det verkligen. Hoppas din helg också blir fin:)

2010-10-16 @ 12:03:33
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0