Dagens intervallpass

Gick över förväntan.

Körde 1+2+3+4+3+2+1 med 90 sekunders lättare jogg mellan varje intervall.  

Eftersom jag har haft problem med håll vågade jag inte äta speciellt mycket eller nära inpå, så min mage kurrade rejält när jag ställde mig på löpbandet. Jag saktade ner farten något på de snabba intervallerna eftersom jag inte orkade hela passet sist och nu gick det riktigt bra. Jag orkade hela och kunde till och med köra på måltiden den sista minuten. Trots att jag fick håll efter ungefär halva passet hade jag det under kontroll och orkade ändå utan att sakta ner. Att tänka på andningen hjälpte till viss del märkte jag.

En annan sak jag gjorde annorlunda mot för sist var att jag återigen använde mina tighta löparbrallor. Sist jag sprang hade jag nämligen känslan av att byxorna höll på att trilla av vilket var otroligt irriterande. Komplexen är som bortblåsta för jag inser att om jag ska klara detta så måste jag minska på alla störande moment.


Kommentarer
Postat av: <3

Du är så duktigt älskling! :)

2011-03-15 @ 08:58:56
Postat av: <3

duktig ska det vara, inte "duktigt"

2011-03-15 @ 08:59:23
Postat av: Lina

Tack <3 jag jobbar på det:)

2011-03-15 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0