Intervallförsök nr 2.

Eftersom intervallpasset gick sådär i onsdags tänker jag ge det ett nytt försök idag. Har läst runt lite om håll och även pratat med en god vän som jag har tränat mycket med, och mitt problem verkar vara andningen. Att andas ordentligt och med magen verkar vara ett sätt att få hållet under kontroll. Dessutom har jag idag bara ätit väldigt lätt frukost så magen är inte lika full på mat som sist.

Känner mig dock lite mör i kroppen efter gårdagens fyspass [som var precis lika kul och jobbigt som jag minns det], men eftersom jag jobbar i helgen måste dag passa på idag känner jag.

Update: Jag struntar nog i att springa. Känner att det kittlar lite i halsen och förkyld är det sista jag vill bli. Får bli en promenad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0