dagboken

Idag är jag ledig. Fick för mig att jag hade massa ärenden att uträtta men nu är klockan bara strax efter nio och jag har redan fixat nästan allt. Det som återstår är en tur till banken. För hur gärna jag än skulle vilja att min lägenhet ska fortsätta vara en pengabinge ala Joakim von Ankas känns det inte vidare praktiskt. Dessutom tror jag att det gör relativt ont att dyka rätt ner i en hög med guldtior. Loppispengarna ska med andra ord in på bankkontot. På banken ska jag även försöka mig på ytterigare en sak. Att få tillbaka pengarna för min hultsfredsbiljett. Jag har nämligen läst att det ska vara möjligt om man har betalat med kort. Köpet ska gå och reklamera på något sätt. Eftersom 1400:- enligt mina mått mätt är väldigt mycket pengar ska jag hålla alla tummar jag har för att det kommer att gå vägen.




Sen ikväll ska vi tydligen ut och springa. Känner tveksam...ytterst tveksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0