Loppistankar

Jo det här med transporten...

Det var ingen superkul historia, trots att vi bor hyfsat nära torget. Denna hög med kassar trädda på ett par brädor bar jag och ♥ mellan oss.





"Å du ba packe upp å packe upp. Å ja tänkt hur fasen fick ni med er alla de där sakerna? Jag menar vi såg ju när ni kom gåendes!" [bordsgrannen lättar sitt hjärta]



På hemvägen var det lite lättare så vi kunde bära brädorna på axlarna. [Och jag som nyss satt och funderade på varför jag har så ont i ena axeln...]

♣ Summa sumarum av dagen är att det var väldigt roligt att stå och sälja, och jag tjänade en hyfsad hacka. Men till nästa gång tror jag att jag ska försöka fixa en riktig packåsna till och från torget.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ser riktigt tungt ut!

2010-08-22 @ 19:37:13
Postat av: Lina

Jo...det var det verkligen!:)

2010-08-22 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0