Sniper? Tjena!

Sitter och kollar på "Cops" på 6:an där en kvinnlig polis i en polisbil skryter om att hon är en av USA's få kvinnliga snipers. Samtidigt som hon kör får hon ett samtal om en kvinna som står mitt på en tungt trafikerad väg och försöker få lift. Snipern åker självklart dit och vad händer?

Jo, hon förhör kvinnan?

Vafan!!!! Här förväntar jag mig att hon ska skjuta ner liftaren direkt. Jag menar hon har ju nyss suttit och skrytit om sina sniping-skills.

Man kan ju fråga sig var moralen inom USA's poliskår är påväg egentligen!?


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh shit, de börjar bli slappa!!!

2010-01-26 @ 20:58:29
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Drack hon snutkaffe och käkade munkar? Annars ingen riktig polis, utan bara fejk.

Postat av: Lina

Emma: det är fördjävligt!



Bling: nope...det var nog fake

2010-01-27 @ 18:21:11
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Fniss....

2010-01-27 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0