Maj på mitt sätt



Månadens bästa: motiveringen till varför jag fick mitt stipendium
Månadens värsta: nutrilett [bajs i pulverform] 
Månadens adrenalin: mina nya tatueringar
Månadens böcker: "True Blood" böckerna
Månadens resa: roadtrip till Göteborg
Månadens sport: fickpingis, tyvärr utan bollar.
Månadens köp: min nya leopardbikini
Månadens form: helt okej. Bulldegen runt magen har sakta men säkert sjunkit ihop.
Månadens bloggform: så extremt tråkig att jag knappt får ihop det här inlägget utan att behöva ljuga ihop alltför många historier. 
Månadens citat: "det här blir som ett substitut för choklad" [om sex]
Månandens röd: min adidaströja som jag tycks ha bott i.
Månadens "vill ha": Lisa Rinnevuo's talang alternativt en fin tavla av henne.
Månadens mat: polkagrischoklad
Månadens längtan: till "min" sjö uppe i Kalix.
Månadens skräck: att Tyra Banks ska komma och måla mig med läppenna ala 90-tal.
Månadens snackis: var tog våren vägen?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har haft ett fantastiskt maj kan man se. Stipendiumet höjde kanske månaden väldigt mycket va? Och bikini.

2010-06-12 @ 17:14:45
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com
Postat av: Lina

Jessica: ja, verkligen;)

2010-06-13 @ 10:19:46
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0