buff

Jag hittar inte min buff. Det gör mig galen!!!! Har letat överallt och den finns ingenstans. För er som inte vet vad en "buff" är så kan jag berätta att det är världens mest användbara pryl. Man kan använda den som en mössa, en scarf, ett pannband, en halsduk, en konservöppnare, en engångsgrill, ett renskinn, en minikjol etc. Eftersom det är en sömlös "tub" formar man den som man vill. Jag använder den dock mest som mössa. Speciellt på sommaren då den är perfekt tunn.

Hittar jag den inte snart måste en ny införskaffas. Finns på friluftsbutiker eller fraktfritt på nätet från exempelvis addnature.


 


Kommentarer
Postat av: Ester

Vilken grej! Och vad många det fanns att välja mellan!

2010-05-03 @ 18:57:44
Postat av: elle

Jag har en rosa buff! Världens bästa grej! Undrar vart min är nu då.. får leta!

2010-05-04 @ 08:45:29
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skulle precis fråga var... Jag har letat efter dem men hittar bara fula med sportbutikernas loggor.

2010-05-04 @ 09:48:50
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Lite som 90-talets bandana, fast fler användningsområden =) Kan man sy dom? Är det resårtyg?

2010-05-04 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0