idag


är meningslösheten på topp. jag borde väl ha lärt mig att den kommer varje månad, men tyvärr blir den inte lättare att hantera. kanske borde testa nå slags kvinnopiller!?

har jag byxor med hög midja. de gör att min röv ser större ut men jag gillar't.

är det prick en vecka kvar till ullaresan. längtar mer och mer.

håller min mage på att sprängas. orsaken är sushibuffé och skumtomtar.

ska jag strax på mitt andra pass på nygamla gymmet.

har jag en perfekt hårdag trots att jag inte gjort något åt det sen jag vaknade.

kommer jag att bygga vidare på min betonglunga.

fick jag en smärre hjärtattack då ♥ råkade kortsluta lägenheten eftersom han stålborstade för nära ett eluttag.

är jag inte likt alla andra glad att det är fredag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skumtomtar! Själv har jag precis satt i mig en påse chokladdoppad juleskum. Nu mår jag illa. Men det var det värt!

2010-11-05 @ 15:01:28
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Lennart

Meningslöshet, det vet jag vad det är. Mitt liv är en enda meningslös sak, men jag har lärt mig leva med det. Jag tar en liten chokladtryffel då och då och så känner jag mig en aning lyckligare en stund. Jag har lyckats kortsluta och förstöra en kaffebryggare bara genom att slå på den, den började brinna och propparna gick så det smällde. Men jag bara suckade lite och tänkte "jaha", för jag har varit med om värre. Efter det köpte jag en ordentlig perkulator!

2010-11-05 @ 15:11:01
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Lina

Hanna: det är alltid värt det;)



Lennart: choklad är bra till mycket. Tur att det bara var kaffebryggarn som brann å att det inte blev nåt värre.

2010-11-05 @ 18:02:51
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Jasså du mår också som en påse skridskor när lingoberry week (gissar jag) är på ingång? Usch och fy... Samma här!



Fin bild! =)

2010-11-06 @ 21:51:26
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0