fina finnar finns inte!

idag är det lite bättre. att jobba gör att jag inte hinner tänka. och tänka är dåligt. något mer ytligt som suger riktigt hårt just nu är dock att jag har en finne på varje kind. hallå kind??? där har jag aldrig tidigare i mitt liv haft en enda liten finne. inte mitt på den i alla fall. så därför tänker jag såhär. om kroppen ska börja bete sig som en tonåring nu när den är 30 år fyllda kan jag gärna ta lite cellulitfria lår och platt mage också. det är väl det minsta jag borde få på köpet!?

hör du det kroppen!!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, njut av ungdomligheten. Det gör jag, tycks bara bli yngre och yngre i hyn!

2010-09-10 @ 21:41:32
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0