stay up!

Det märks att vintern kommer närmare. Mina ben är nämligen torra som fnöske och det brukar vara ett säkert vintertecken när benen börjar fjälla. Det bästa är när man tar av sig ett par tunnstrumpor och det kommer ett moln av torr hud. Sexigheten på ett par stay-ups skulle eventuellt kunna mattas av lite av en sådan företeelse. "Vänta lite älskling jag ska bara ta fram dammsugaren och suga upp lite död hud".

På tal om stay-ups. Något av det roligaste jag har varit med om var när min polare skulle gå och kissa iförd ett par sådana. Hon tänkte, med en något sluddrig hjärna, att "vad bra, då slipper jag dra ner något när jag sätter mig på toaletten". Problemet var bara att hon hade ett par trosor på sig.

Ja, ni kan ju förstå hur det slutade utan att jag behöver förklara vidare.

Kommentarer
Postat av: Rut-Knut-Tjut

Haha, skulle jag kunnat ha gjort :)

2010-09-24 @ 13:09:29
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com/
Postat av: Lina

säkert jag med;)

2010-09-24 @ 16:18:51
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0