#7 - Min snok är i vägen

Min snok är i vägen

136521-970



I går när jag gick ner på stan så lade jag märke till något som irriterade i mitt synfält. Vart jag än vred på huvudet, eller hur jag än gjorde så försvann det inte. Inte förrän jag tryckte ner näsan blev mitt synfält fritt, men direkt jag släppte var det där igen. Insåg till min förskräckelse att min näsa alltid syns när jag tittar. När jag började tänka på det så blev jag grymt irriterad. Kände att jag var tvungen att försöka fokusera på annat för att inte hamna på hispan. Vill inte vakna upp en dag med blod i ansiktet och näsan i handen. Nog för att jag klippte bort näsan på en av mina barbiedockor när jag var liten, men det är en annan femma. Idag började jag fundera på om det är så för alla människor, eller om det beror på att min näsa är särskilt lång och spetsig. Hur är det för människor med platt näsa? Och hur blinda är egentligen de som har en riktigt stor snok ala Fares Fares? Ni som sitter inne med svaren, var vänlig dela med er.

Tack på förhand // Labbet


Efter fyra år känner jag att jag fortfarande inte fått riktig klarhet i den här frågan. Och näsan! Den är visst fortfarande lika störande i synfältet. Kul att jag drog upp det här gamla inlägget. Verkligen. Jättekul.

[var la jag den där saxen nu igen?]

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha :D Min näsa är alltid i vägen.

2011-01-31 @ 11:35:49
Postat av: Cosmic Moose

Försöker jag se min näsa när jag tittar syns den...annars försvinner den lite. Jag tror att alla ser sin näsa.

2011-01-31 @ 11:39:32
URL: http://rochester.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

njaa på den. filmen alltså. den va snyggt gjort och så men handlingen va lite seg .. lite för mycket barnfilm kanske? så se den, emn förvänta dig inte för mycket.



KRAM

2011-01-31 @ 14:57:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha men jag ser också alltid min näsa!

2011-01-31 @ 15:09:08
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0