Den 12:e januari genom bloggåren

2007

Tatueringsfunderingar!

136521-448

När ska du bli min dumma tatuering? Kommer jag att komma till skott någon gång snart, eller tar det nio år till? Att det är så längesedan jag gjorde min första. Undra om det är jag som börjar bli gammal? Nio år, det är ju en halv livstid, eller tja, numera är det ju närmare en tredjedel. Frågan är bara om det blir detta lejon, eller en älva? Eller både och? Har funderingar på några till saker också. Vi får se vad det blir helt enkelt.

Okej, jag är ingen stjärna på photoshop, än! Det var meningen att bilden på mig skulle bli snyggare.

2008

Never ending story

Om min hjärna skulle bestå av snor skulle det inte finnas mycket kvar av den nu. Fattar inte hur mycket snor det kan existera egentligen. Tar det aldrig slut?

2009

Den mest effektiva dieten



Nyårslöften ska infiras vilket innebär att tränings- och diethysterin är ett faktum. I bloggvärlden florerar det en hel tips på dieter. Den ena dummare än den andra. Vem som helst kan väl räkna ut att man går ner i vikt av att bara äta var 5:e dag. Frågan är bara hur nyttigt det är för kroppen!? Men vem fan bryr sig om det egentligen. Det viktigaste är ju trots allt att vara att vara smal.

Självmordsbombning till exempel lär vara en effektiv diet. Du förlorar hela din kroppsvikt på bara en sekund, och även din omgivning kan dra nytta av den.


2010

Okej här fanns inget inlägg så jag valde den 25:e istället. 25:e är en rolig dag för då får man lön. 

Linus

När jag har tråkigt står jag ofta och kluddar. I går ritade jag till exempel Linus på linjen. Är riktigt nöjd med resultatet faktiskt. Känns som att alla detaljer sitter där dom ska.



2011: Sammanfattningsvis så kan man ju säga att det verkar vara vanligt med snor, nyårslöften och tatueringsfunderingar vid den här tiden på året.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där med snoret. Det kändes precis som igår. Är det tiden eller är det snoret? Denna ständiga fråga...

2011-01-12 @ 23:19:49
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Fia

Har du gjort tatueringen?

2011-01-13 @ 08:14:13
Postat av: Lina

Hanna/Shakespeare: ja, det är verkligen denna ständiga fråga.



Fia: japp:) för flera år sedan. Tror det finns en bild under "tatueringar".

2011-01-13 @ 11:38:03
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0