Vänta på vad!?

Man ska ta det lugnt. Helst vänta lite. Saker ska inte gå för fort. Man ska inte förhasta sig inte. Bättre att ta det säkra före det osäkra.

Nej! Jag tänker inte leva så.

Jag tror att det finns en risk att människor som tänker så för mycket en dag sent i livet fortfarande kommer att sitta där och vänta på något som aldrig kom.

Lev. Våga ta risker. Du kanske blir bränd men det du kommer att känna om du vågar är värt så mycket mer än känslan av trygghet du skapar dig om du aldrig vågar leva fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Ally

så sant :)

2010-04-13 @ 08:57:40
URL: http://alexitas.se
Postat av: Beyonce

Nej, inte vänta. Livet är nu!

2010-04-13 @ 09:50:02
URL: http://bday.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är ofta impulsiv i saker. Eller i alla fall inom vissa genrer. Men jag håller med dig. Man ångrar väl oftare sånt man inte gjorde. Plus att det mesta går att liksom ta tillbaka eller gå ifrån. Eller också får man leva med konsekvenser och det lär man sig också något av.

2010-04-13 @ 10:30:36
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Chrille

Aha... dags att skaffa barn alltså? :P

2010-04-13 @ 17:51:09
Postat av: Camilla

Fan. Jag tillhör de som är impulsiva och aldrig orkar ge saker tid.. dock så ångrar jag saker jag gjort oftare än de jag inte gjort.



Även om det finns många saker som jag inte ångrar också förståss..

2010-04-13 @ 18:18:53
Postat av: 08an

herregud ja.men se vart jag hamnat med den inställningen.iofs ångrar jag mig inte.på tre månader har jag utvecklats mer som människa än under tre senaste åren.plus att jag är företagsam,har ordnat jobb,pengar,o nu på väg mot renovering.men läskigt som f-n är det.tips-lev.men gör inget farligt.

2010-04-14 @ 08:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0