Iphone ser dig bara så du vet...

Eftersom jag legat på latsidan vad gäller träning sen innan jul skaffade jag mig ett par iphone-apps som jag tänkte skulle kirra biffen. 100-pushups och 200 situps närmare bestämt. I förrgår kickade jag igång med armhävningarna och tyvärr måste jag säga att jag är besviken. Jag trodde att telefonen skulle sköta allt. Det är i alla fall vad jag har hört att "med en iphone behöver du inte göra någonting alls själv nuförtiden". Nu har jag världens träningsvärk och måste dessutom göra mitt dag2program redan nu. Det värsta är att jag inte vågar fuska nu heller för jag har även hört att iphone ser allt jag gör.


Kommentarer
Postat av: Doc

Sant... egentligen heter den eyephone.

2010-02-09 @ 10:43:25
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Bäst att lyssna på iphonen tror jag!

2010-02-09 @ 10:50:58
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0