April på mitt sätt



Månadens skräck: Facebook - kan tydligen stjäla inte bara min man utan även din!
Månadens skräck II: Björn Rosenström som fortfarande smyger omkring i sina blåa sockeplast.
Månadens låt: "Elämä on peli" - Skandaali
Månadens snackis: You need to ask[a]?
Månadens fest: V.A.L.B.O.R.G
Månadens bästa: Jag fick veta att jag kommer att få ett stipendium på min examensuppsats.
Månadens värsta: Snorblobben. Befinner sig fortfarande på okänd ort.
Månadens röd: Mina nya orangea shorts. Orange är det nya röd.
Månadens röd II: Avgångsskärmen på Arlanda.
Månadens fynd: Läppglanset som hade övervintrat i min vårjacka.
Månadens sport: Jag började tydligen jogga. Tydligen blev jag även less efter cirka sju gånger. Varför är jag inte förvånad!?
Månadens adrenalin: Räääserskoter med brorsan i Umeå.
Månadens pryl: Döskalleörhängena
Månadens citat: "Får man inte kuk får man ta cola istället".
Månadens mat: Små lustiga påsar från ICA som det står "smågodis" på.
Månadens dryck: Cola - tyvärr...
Månadens kön: Jag tyckte vi nyss hade bestämt oss för cola!?
Månadens "VILL HA SÅ MYCKET ATT JAG KRÄKS OCH BAJSAR PÅ MIG PÅ SAMMA GÅNG OM JAG INTE FÅR": Pumaskorna i min nya favoritfärgkombo orange och blå.
Månadens form: Stjärna [och så glömmer vi bort att fråga om den egentliga formen] 


Kommentarer
Postat av: Ida

Cola är livets dryck! Puma-dojjorna är grymt snygga!

2010-05-08 @ 18:54:55
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså att bajsa och kräkas samtidigt är ju normalt sett en mycket obehaglig upplevelse - så vida man inte har en bidé förstås.

2010-05-08 @ 18:57:02
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jessica

Händelserik april för dig med många fina inköp.

2010-05-08 @ 20:19:57
URL: http://rut-knut-tjut.blogspot.com
Postat av: Blingbling

April var min bästa månad what sååå ever. Förutom askmolnet då. Det verkar ha påverkat dig också en del. För mig kidnappade det direktörn, så festen på Hasseludden blev flyttat till samma kväll som Henrik Skyffert på RAW: Vill ju bara grina.



Appro på facebook. Där blir man kontaktad av gifta och upptagna män dagligen. Fan läskigt. Nätotrohet I dont like.

2010-05-09 @ 11:04:45
Postat av: Anonym

Sjukt kul blogg!!!!!!!

2010-05-11 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0