4



4 TV-program jag ser på

Eftersom jag mest har på tv:n i bakgrunden och inte direkt följer något tv-program alls är det svårt att svara på men dessa får åtminstone endel av min uppmärksamhet.  

Family Guy

(och här måste jag kolla tv-tablån för att komma på något)

Halv åtta hos mig

Gomorron Sverige

Ingen bor i skogen (som tyvärr är slut)

4 saker jag har gjort idag

Legat i sängen och vridit och vänt på mig för att försöka somna om. Lyckades inte.

Ätit dinkelkex med vitlöksost

Funderat över varför det luktade cigarettrök i hela lägenheten i natt

Bäddat ner mig i soffan och skrivit (er) blogginlägg

4 saker som jag längtar efter

Ullaresan som snart stundar

Den första snön

Umeå

Att vara ledig mer än en dag i sträck

4 saker på önskelistan

Att min magkatarr blir bättre

Tid

En personlig tränare

En resa till New York i vår

4 saker jag avskyr

Rasism

Känslan av meningslöshet

När saker och ting går för långsamt. Allt ska helst hända nyss.

Att känna mig otränad

4 favoritlåtar just nu

"Make it better" - Serengeti

"Influensa" - Säkert

"Nicest thing" - Kate Nash

"Leave a light on" - Belinda Carlisle

♥ Snodde listan från Emma, så jag tycker du kan ta och sno den vidare.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

woop woop! Jag avskyr faktiskt också långsamhet!

2010-10-30 @ 09:21:34
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Lina

Önskar jag kunde ta det lite mer chill faktiskt

2010-10-30 @ 14:28:40
Postat av: Jazzhoppan

Jag tar'n!

2010-11-03 @ 20:53:41
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0