Dag 6 - Min dag

Vaknar med oro i kroppen. Har drömt om jobbet hela natten. Bland annat att VD:n på mitt företag tryckte ut en gigantisk halstablett ur munnen på mig. Känns sådär halvtroligt att det skulle hända i verkligheten.




Med "Airplanes" - B.o.B i lurarna blir dagen snabbt bättre. Tar en promenad till gymmet där jag gör efterlängtad comeback. 45 min coreträning senare känner jag mig skönt mör i kroppen.

Promenerar hemåt i solskenet. Vilken energi man får av solsken och ljus. Har dagen till ära invigt min nya buff, men när jag ska ta en bild på den verkar kameran vara lite sne på mig.



Himlen är det dock inget fel på. Den är så blå så blå.



Att ta en tupplur på eftermiddagen är bland det bästa jag vet. Dock blir det inte så ofta nuförtiden. Jag har nämligen på känn att det skulle vara sådär poppis om jag somnade en stund i butiken. Men idag blev det drygt en timmes skön sömn på soffan, utan oro och jobbiga drömmar.

Resterande delen av dagen har innehållit sushimys med ♥, nötcrémesätande i soffan och en halvtimme på spikmatta. Trots  allt detta börjar oron krypa in i kroppen igen. Kanske kan den botas med en kopp örtte? Jag hoppas.


Kommentarer
Postat av: Camilla

I dag har solen verkligen strålat på och visat sina bästa sida, lika så i går. Energigivande men våren känns fortfarande långt bort.

2011-02-09 @ 22:31:04
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha aaaj ryggen!

2011-02-09 @ 23:15:13
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Lina

Camilla: jag älskar dock vårvintern så det gör mig inget. Sol +snö = underbart:)

Emma: tycker den tar för lite. Måste nog skaffa en med riktiga spikar:P

2011-02-09 @ 23:32:01
Postat av: ..:Sarah:.

åh va underbart med en sån dag .. ja minus drömmen :/ hehe.



Ska nog somna på spikmatten nu ja.

KRAM

2011-02-10 @ 07:50:21
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Lennart

Här var det härligt soligt i går men i dag är det bara grått. Grå himmel, grått snöblask på marken och gråaktiga små regndroppar hänger i luften. Undrar om solen tittar fram om jag dansar en soldans?

2011-02-10 @ 09:26:27
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Lina

Sarah: Finns inget som spikmattan när det gäller att somna snabbt:) kram



Lennart: Jo, idag är det jättetrist ute:( dansa på är du snäll

2011-02-10 @ 09:53:47
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0