Det här med träning...

...det går sådär.

Jag hann träna tre gånger på gymmet efter jag blev frisk från lunginflammationen innan jag blev förkyld igen. Denna förkylning gick dock över hyfsat snabbt så idag var jag tillbaka igen och körde lite lätt kondition, biceps, mage och axlar. 

Någon som blir uppenbart är dock vilken fruktansvärt dålig form jag är i. Både kondition- och styrkemässigt. Har nog inte varit såhär svag på tio år vilket känns ganska tungt. Jag har en rejäl uppförsbacke att ta mig upp för helt enkelt, men jag ska försöka hålla i det här nu och succesivt arbeta mig uppåt. Bara allehanda sjukdomar behagar att hålla sig borta...



Idag på gymmet. Hann bara smygta ett kort innan en annan person kom in i rummet.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter inte så lustfullt med uppförsbacke. Kanske om du tänker på det som en kulle vitsippor istället. Plocka några, lägg dig och vila bland dem, strosa vidare. Eller gör ett vårskrik och rusa uppför. Eller rulla nerför, det låter skönare.

2011-02-23 @ 21:20:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det positiva är att du kommer se snabba framsteg..

2011-02-24 @ 07:49:26
URL: http://ettlivirorelse.blogg.se/
Postat av: Lina

Hanna: :D vilken fin idé. Tar till mig den och rullar nerför nästa gång.

Johanna: det är ju iofs sant:)

2011-02-25 @ 08:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0