Löparskor

I går var jag och provade ut löparskor. Fick springa på löpband för att kontrollera mitt löpsteg och jag pronerar lätt, som jag misstänkte.

Provade tre olika märken på skor och de som satt allra bäst var Asics. Skillnaden var otroligt stor. Adidas kändes klumpiga och breda medan Asics satt som ett smäck på min ganska smala fot.

De skor som jag funderar på att köpa är dessa. Priset känns dock inte vare sig lockande eller passande den här månaden då jag fick skit och ingenting i lön på grund av lunginflammationen. ♥ erbjöd sig dock att ändra på dealen lite och bidra med 600:- till skorna, och sen sänka belöningen om jag klarar milen på utsatt tid till 500:-.  



Bild: Gå och löpkliniken


Ska se om det kanske blir ett inköp till veckan.

ps. Det var inte för att de var rosa jag föll för dem. De jag provade var vita men sen föll det sig så turligt att de även fanns i rosa♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är både jobbigt och skönt att gå till en expert. Det blir liksom rätt, även om det blir dyrt. Jag gjorde också det och hittade ett par som passade min fot perfekt. Tyvärr var de inte rosa. Men Adidas och mina fötter verkar skapta för varann.

2011-03-06 @ 16:06:45
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men ändå awesome bonus att de är rosa!

2011-03-06 @ 16:30:17
URL: http://emmasays.se
Postat av: Lina

Hanna: ja, nu går det ju liksom inte att kompromissa. Adidas och jag tycker inte alls om varandra när det gäller löpskor.



Emma: mycket awesome:)

2011-03-06 @ 16:35:22
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0